Η επίσημη αντιπροσωπία της Toyota στην χώρα ανακοίνωσε την τιμή της νέας Supra, η οποία αγγίζει τις 85.000€ και διατίθεται ήδη προς πώληση σε 8 χρωματικούς συνδυασμούς.
Με βασικό της στοιχείο την άριστη κατανομή του βάρους 50/50 στους δύο άξονες, η νέα Toyota Supra διακρίνεται για την αεροδυναμική της και τη μεγάλη ακαμψία. Εξωτερικά, η πέμπτη γενιά δανείζεται πολλά
στοιχεία από το FT-1 concept, ενώ χαρακτηριστικά όπως η σχεδίαση της οροφής θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό το Toyota 2000 GT του 1967.
Στο εμπρός μέρος η αεροτομή διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα, ενώ αντί για την αεροτομή που γνωρίζαμε στη Supra τέταρτης γενιάς, στο νέο μοντέλο είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα και συνοδεύεται από τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι τύπου led με έξι προβολείς και τα πίσω είναι επίσης led.
Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών, έρχονται με τον στάνταρ εξοπλισμό και «φιλοξενούν» φρένα της Brembo, ενώ τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Super Sport μεγέθους 255/35 R19 εμπρός και 275/35 R19 πίσω.
Στο εσωτερικό υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάλογα με το πακέτο εξοπλισμού, διότι υπάρχει το 3.0 και το 3.0 Premium. Στην πρώτη περίπτωση τα καθίσματα θα είναι τύπου alcantara, ενώ στη δεύτερη το κλίμα θα είναι πιο πολυτελές με θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα.
Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει οθόνη 6,5 ιντσών στην περίπτωση της έκδοσης 3.0 και 8,8 ιντσών στην 3.0 Premium. Μέσα από την οθόνη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το στυλ οδήγησης με τα προγράμματα Normal και Sport, ενώ ταυτόχρονα η οθόνη παρέχει υπηρεσίες πλοήγησης, συνδεσιμότητας με έξυπνες συσκευές και το σύστημα πολυμέσων εξοπλίζεται με 12 ηχεία.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, εκεί όπου συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η «καρδιά» της Toyota Supra πέμπτης γενιάς, λοιπόν, είναι ένας twin-scroll turbo 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων. Αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ενεργό διαφορικό. Το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται, με τη βοήθεια του launch control, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Οι πρώτες παραδόσεις σε ευρωπαϊκό έδαφος θα ξεκινήσουν στα τέλη του καλοκαιριού με την τιμή της νέας Toyota Supra να είναι ακριβώς ίδια με αυτή της BMW Z4.
Με βασικό της στοιχείο την άριστη κατανομή του βάρους 50/50 στους δύο άξονες, η νέα Toyota Supra διακρίνεται για την αεροδυναμική της και τη μεγάλη ακαμψία. Εξωτερικά, η πέμπτη γενιά δανείζεται πολλά
στοιχεία από το FT-1 concept, ενώ χαρακτηριστικά όπως η σχεδίαση της οροφής θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό το Toyota 2000 GT του 1967.
Στο εμπρός μέρος η αεροτομή διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα, ενώ αντί για την αεροτομή που γνωρίζαμε στη Supra τέταρτης γενιάς, στο νέο μοντέλο είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα και συνοδεύεται από τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι τύπου led με έξι προβολείς και τα πίσω είναι επίσης led.
Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών, έρχονται με τον στάνταρ εξοπλισμό και «φιλοξενούν» φρένα της Brembo, ενώ τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Super Sport μεγέθους 255/35 R19 εμπρός και 275/35 R19 πίσω.
Στο εσωτερικό υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάλογα με το πακέτο εξοπλισμού, διότι υπάρχει το 3.0 και το 3.0 Premium. Στην πρώτη περίπτωση τα καθίσματα θα είναι τύπου alcantara, ενώ στη δεύτερη το κλίμα θα είναι πιο πολυτελές με θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα.
Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει οθόνη 6,5 ιντσών στην περίπτωση της έκδοσης 3.0 και 8,8 ιντσών στην 3.0 Premium. Μέσα από την οθόνη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το στυλ οδήγησης με τα προγράμματα Normal και Sport, ενώ ταυτόχρονα η οθόνη παρέχει υπηρεσίες πλοήγησης, συνδεσιμότητας με έξυπνες συσκευές και το σύστημα πολυμέσων εξοπλίζεται με 12 ηχεία.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, εκεί όπου συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η «καρδιά» της Toyota Supra πέμπτης γενιάς, λοιπόν, είναι ένας twin-scroll turbo 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων. Αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και ενεργό διαφορικό. Το αποτέλεσμα είναι τα 100 km/h από στάση να έρχονται, με τη βοήθεια του launch control, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Οι πρώτες παραδόσεις σε ευρωπαϊκό έδαφος θα ξεκινήσουν στα τέλη του καλοκαιριού με την τιμή της νέας Toyota Supra να είναι ακριβώς ίδια με αυτή της BMW Z4.