Έπειτα από μία επιτυχημένη πορεία περισσότερων από 1,3 εκατομμύρια αντίτυπα της BMW Σειράς 1, έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης για την τρίτη γενιά του πολυτελούς μικρομεσαίου της βαυαρικής φίρμας.
Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου είναι η νέα αρχιτεκτονική με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, με αυξημένη ευρυχωρία και αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα. Ως προς τη σχεδίαση, η μάσκα είναι
επιβλητική και τα δύο «νεφρά» για πρώτη φορά συγχωνεύονται στο κέντρο, υπάρχουν έντονα νεύρα στο καπό και το πλαϊνό τμήμα, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα, ενώ υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: η βασική Advantage, η Luxury Line με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και δερμάτινης επένδυσης καθισμάτων Dakota, η Sport Line με μαύρες πινελιές και σπορ καθίσματα, αλλά και η έκδοση M Sport με στοιχεία που παραπέμπουν στην κορυφαία BMW M135i xDrive.
Ως προς τα μηχανικά σύνολα, υπάρχουν τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες, με το εύρος ιπποδύναμης να κυμαίνεται από 116 ίππους στην έκδοση 116d μέχρι 306 hp στην BMW M135i xDrive. Αναλυτικότερα η 116d εξοπλίζεται με τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 116 ίππων (0-100 σε 10.1”), η 118d με 2λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ 150 ίππων (0-100 σε 8.4”) και η 120d xDrive με αντίστοιχο κινητήρα 190 ίππων και 400 Nm ροπής (0-100 σε 7”).
Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης, ξεκινάμε με την 118i που κινείται με τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 140 ίππων (0-100 σε 8,5”), ενώ η κορυφαία τετρακίνητη M135i xDrive εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχουμε δει ποτέ από την BMW, τον 2,0λιτρο TwinPower Turbo με απόδοση 306 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής από τις 1.750 (0-100 σε 4,8).
Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου είναι η νέα αρχιτεκτονική με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, με αυξημένη ευρυχωρία και αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα. Ως προς τη σχεδίαση, η μάσκα είναι
επιβλητική και τα δύο «νεφρά» για πρώτη φορά συγχωνεύονται στο κέντρο, υπάρχουν έντονα νεύρα στο καπό και το πλαϊνό τμήμα, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα, ενώ υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: η βασική Advantage, η Luxury Line με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και δερμάτινης επένδυσης καθισμάτων Dakota, η Sport Line με μαύρες πινελιές και σπορ καθίσματα, αλλά και η έκδοση M Sport με στοιχεία που παραπέμπουν στην κορυφαία BMW M135i xDrive.
Ως προς τα μηχανικά σύνολα, υπάρχουν τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες, με το εύρος ιπποδύναμης να κυμαίνεται από 116 ίππους στην έκδοση 116d μέχρι 306 hp στην BMW M135i xDrive. Αναλυτικότερα η 116d εξοπλίζεται με τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 116 ίππων (0-100 σε 10.1”), η 118d με 2λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ 150 ίππων (0-100 σε 8.4”) και η 120d xDrive με αντίστοιχο κινητήρα 190 ίππων και 400 Nm ροπής (0-100 σε 7”).
Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης, ξεκινάμε με την 118i που κινείται με τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 140 ίππων (0-100 σε 8,5”), ενώ η κορυφαία τετρακίνητη M135i xDrive εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχουμε δει ποτέ από την BMW, τον 2,0λιτρο TwinPower Turbo με απόδοση 306 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής από τις 1.750 (0-100 σε 4,8).
Η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 1 θα αποκαλυφθεί στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στη νέα πλατφόρμα παρουσίασης BMW Group #NEXTGen στο BMW Welt στο Μόναχο. Ωστόσο, η εκθεσιακή πρεμιέρα της νέας BMW Σειράς 1, θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον προσεχή Σεπτέμβριο. Το παγκόσμιο λανσάρισμα προγραμματίζεται για τις 28 Σεπτεμβρίου 2019.