Μετά την περιποίηση από της BMW M850i xDrive από την G-Power, έφτασε η στιγμή της πρότασης από τον έταιρο γερμανικό οίκο «AC Schnitzer».
Το βαυαρικό coupe διαφοροποιείται εξωτερικά με τη χρήση ενός splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει διαφοροποιημένος διαχύτης, αεροτμή και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Τα
παραπάνω μέρη είναι ασφαλώς κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα. Αλλαγές υπάρχουν και στους τροχούς, με τις νέες ζάντες μεγέθους 21 ιντσών να εξοικονομούν σχεδόν 20 κιλά.
Όπως ήδη γνωρίζετε, το γερμανικό μοντέλο εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουριο V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με την απόδοση να αγγίζει τους 530 ίππους και τα 750 Nm ροπής. Έπειτα, όμως, από την περιποίηση του βελτιωτικού οίκο η απόδοση αυξάνεται στους 620 ίππους με 840 Nm ροπής.
Το βαυαρικό coupe διαφοροποιείται εξωτερικά με τη χρήση ενός splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει διαφοροποιημένος διαχύτης, αεροτμή και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Τα
παραπάνω μέρη είναι ασφαλώς κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα. Αλλαγές υπάρχουν και στους τροχούς, με τις νέες ζάντες μεγέθους 21 ιντσών να εξοικονομούν σχεδόν 20 κιλά.
Όπως ήδη γνωρίζετε, το γερμανικό μοντέλο εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουριο V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με την απόδοση να αγγίζει τους 530 ίππους και τα 750 Nm ροπής. Έπειτα, όμως, από την περιποίηση του βελτιωτικού οίκο η απόδοση αυξάνεται στους 620 ίππους με 840 Nm ροπής.
Τέλος, για τη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς έχει τοποθετηθεί ρυθμιζόμενη ανάρτηση που μειώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έως και 2,5 cm.