Η συγκεκριμένη έκδοση παρουσιάστηκε το 2005 στην έκθεση της Γενεύης και κατασκευάστηκε σε μόλις 1.165 αντίτυπα. Βασικό στοιχείο που το έκανε να διαφοροποιείται ήταν το μειωμένο βάρος στα 1.390 κιλά (5,8 κιλά ανά ίππο). Για να γίνει κάτι τέτοιο αφαιρέθηκαν τα πίσω καθίσματα, το σύστημα κλιματισμού και το εφεδρικό ελαστικό.
Δείτε επίσης: Audi RS4 (B7) - Το κτήνος των 100 ατμοσφαιρικών ίππων στο λίτρο (+video)
Εξωτερικά το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με πακέτο S-line, ενώ η οροφή και οι καθρέφτες είναι μαύροι. Αλλαγές υπάρχουν στους προφυλακτήρες, αλλά και στο πίσω μέρος με την τοποθέτηση ενός διαχύτη. Το εσωτερικό είναι αρκετά ξεχωριστό, με αρκετά μέρη του αυτοκινήτου να είναι επενδεδυμένα με δέρμα τύπου alcantara.
Οι μηχανικοί της Audi έδωσαν έμφαση και στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας με χρήση ράβδου, ενώ τοποθετήθηκαν μεγαλύτερα ελαστικά στον πίσω άξονα. Η μπαταρία πήγε στο πίσω μέρος για βελτίωση της ισορροπίας και τοποθετήθηκε χαμηλότερη ανάρτηση.
Το μεγάλο ενδιαφέρον, βέβαια, εντοπίζεται κάτω από το καπό, μιας και στο εν λόγω μοντέλο τοποθετήθηκε η ισχυρότερη εργοστασιακή έκδοση του δημοφιλούς 1.8T-20V. Στην περίπτωση του Audi TT Quattro Sport, η ισχύς αγγίζει τους 240 ίππους και η ροπή φτάνει τα 320 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα.