Στην προσπάθειά τους να εξαλείψουν την υστέρηση του συστήματος υπερπλήρωσης, γνωστό ως turbo lag, οι εταιρείες προσπαθούσαν να εφαρμόσουν νέες τεχνικές, όπως τα διπλά turbo και οι μεταβλητής γεωμετρίας πτερυγώσεις.
Η Mercedes-AMG αποφάσισε να εφαρμόσει μία διαφορετική μέθοδο που χρησιμοποιεί και στις υβριδικές διατάξεις της Formula 1. Πρόκειται για το ηλεκτρικό turbo που ανέπτυξε σε συνεργασία με την Garrett,
εταιρεία κολοσσός στα συστήματα υπερπλήρωσης.
Δείτε επίσης: Η Mazda έχει τη λύση για το «turbo lag» (vid)
Το ηλεκτρικό turbo θα περάσει άμεσα στην παραγωγή και θα τροφοδοτείται από το σύστημα 48 volt. Στροφάρει με ταχύτητα έως 170.000 σ.α.λ. και φέρει έναν μικροσκοπικό ηλεκτροκινητήρα πάνω στο άξονα της τουρμπίνας. Με αυτό τον τρόπο, σε χαμηλές στροφές που η ροή καυσαερίων είναι φτωχή, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει ενέργεια και εξαφανίζεται το turbo-lag.
εταιρεία κολοσσός στα συστήματα υπερπλήρωσης.
Δείτε επίσης: Η Mazda έχει τη λύση για το «turbo lag» (vid)
Το ηλεκτρικό turbo θα περάσει άμεσα στην παραγωγή και θα τροφοδοτείται από το σύστημα 48 volt. Στροφάρει με ταχύτητα έως 170.000 σ.α.λ. και φέρει έναν μικροσκοπικό ηλεκτροκινητήρα πάνω στο άξονα της τουρμπίνας. Με αυτό τον τρόπο, σε χαμηλές στροφές που η ροή καυσαερίων είναι φτωχή, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει ενέργεια και εξαφανίζεται το turbo-lag.
Παρόμοια τεχνολογία έχει εφαρμόσει η Audi στο SQ7 και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε πως λειτουργεί. Βέβαια, οι δύο τεχνολογίες είναι διαφορετικές. Η Audi χρησιμοποιεί ανεξάρτητο ηλεκτρικό turbo, ενώ η Mercedes-AMG ενσωματώνει μικροσκοπικό ηλεκτροκινητήρα πάνω στον άξονα της φτερωτής, δημιουργώντας μία compact συσκευή υπερπλήρωσης.