Η στιγμή της πρώτης βελτίωσης υβριδικού αυτοκινήτου από τον οίκο ABT Sportsline είναι πλέον γεγονός και γι’ αυτό το νέο εγχείρημα ασφαλώς επιλέχθηκε ένα Audi.
Πρόκειται για το Audi Q5 TFSI e, ένα μοντέλο που έρχεται από το εργοστάσιο με τον γνωστό 2λιτρο TFSI κινητήρα απόδοσης 252 ίππων. Ταυτόχρονα, ένας ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται εκεί για να παρέχει επιπλέον
ισχύ της τάξης των 143 ίππων. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς σε εργοστασιακό πάντα επίπεδο φτάνει τους 367 ίππους και τα 500 Nm ροπής.
Έπειτα από επέμβαση των Γερμανών μηχανικών της ABT στον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, η ισχύς «σκαρφάλωσε» από τους 252 στους 310 ίππους. Έτσι, το υβριδικό σύστημα αποδίδει πλέον 425 ίππους και Nm ροπής. Στο σύστημα μετάδοσης δεν υπάρχει κάποια αλλαγή, με τον κινητήρα να στέλνει τη δύναμη σε 7αρι κιβώτιο S Tronic.
Δείτε επίσης: Audi Legends: Ωδή στο Audi S3 πρώτης γενιάς (vid)
Μοναδική αλλαγή στο αισθητικό κομμάτι είναι οι μαύρες ζάντες μεγέθους 20 ιντσών και τα λογότυπα του γερμανικού οίκου ABT στο εσωτερικό.
Πρόκειται για το Audi Q5 TFSI e, ένα μοντέλο που έρχεται από το εργοστάσιο με τον γνωστό 2λιτρο TFSI κινητήρα απόδοσης 252 ίππων. Ταυτόχρονα, ένας ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται εκεί για να παρέχει επιπλέον
ισχύ της τάξης των 143 ίππων. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς σε εργοστασιακό πάντα επίπεδο φτάνει τους 367 ίππους και τα 500 Nm ροπής.
Έπειτα από επέμβαση των Γερμανών μηχανικών της ABT στον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, η ισχύς «σκαρφάλωσε» από τους 252 στους 310 ίππους. Έτσι, το υβριδικό σύστημα αποδίδει πλέον 425 ίππους και Nm ροπής. Στο σύστημα μετάδοσης δεν υπάρχει κάποια αλλαγή, με τον κινητήρα να στέλνει τη δύναμη σε 7αρι κιβώτιο S Tronic.
Δείτε επίσης: Audi Legends: Ωδή στο Audi S3 πρώτης γενιάς (vid)
Μοναδική αλλαγή στο αισθητικό κομμάτι είναι οι μαύρες ζάντες μεγέθους 20 ιντσών και τα λογότυπα του γερμανικού οίκου ABT στο εσωτερικό.