Πριν από ακριβώς 20 χρόνια, τον Μάιο του 2000, παρουσιάστηκε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλιζόταν με κεραμικά δισκόφρενα.
Ήταν μία ειδική έκδοση της Mercedes CL με την κωδική ονομασία C215 (1999-2006). Πιο συγκεκριμένα, ονομάζεται Mercedes CL55 AMG F1 Limited Edition και η παραγωγή της ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2000.
Την ίδια χρονιά αποτελούσε το Safety Car στο πρωτάθλημα της Formula 1. Είναι μία από τις πιο σπάνιες εκδόσεις, μιας και συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 55 αυτοκίνητα, όλα στο ίδιο ασημί χρώμα.
Δείτε επίσης: Αυτή η Mercedes-AMG A45 S πιάνει τα 323 χλμ/ώρα
Κάτω από το καπό του τεράστιου coupe βρισκόταν ένας θηριώδης V8 κινητήρας χωρητικότητας 5,5 λίτρων. Η απόδοση άγγιζε τους 360 ίππους και η ροπή τα 530 Nm από τις 3.150 σ.α.λ. Το στοιχείο βέβαια που αξίζει την προσοχή μας είναι ότι πρόκειται, όπως αναφέραμε, για το πρώτο αυτοκίνητο με κεραμικά δισκόφρενα.
Στο εσωτερικό των ζαντών αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών υπήρχαν κεραμικά δισκόφρενα κατασκευασμένα από την γερμανική φίρμα. Τα πλεονεκτήματα τους ήταν το μειωμένο βάρος (-60% σε σχέση με τους συμβατικούς χαλύβδινους δίσκους) και η κορυφαία απόδοση σε υψηλές θερμοκρασίες. Συνεργάζονταν με οκταπίστονες δαγκάνες της Brembo και, σύμφωνα με την Mercedes-AMG, ήταν ικανά να «καλύψουν» τις ανάγκες αυτοκινήτων έως 2.000 ίππους.