Το συγκεκριμένο βγήκε από το εργοστάσιο το 2012 και η κατάστασή του είναι εκπληκτική. Βγήκαν μόλις 500 αντίτυπα από το εργοστάσιο, ενώ στο κόκκινο χρώμα υπάρχουν μόλις 37 αντίτυπα. Το εικονιζόμενο Lexus LFA έχει διανύσει μόλις 4.700 χιλιόμετρα.
Δείτε επίσης: Lexus LFA - Ο καλύτερος ήχος στην ιστορία των V10 (+vid)
Εξοπλίζεται με χειροποίητο ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα χωρητικότητας 4,8 λίτρων και η κωδική του ονομασία είναι «1LR-GUE». Φέρει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, αποδίδει 560 ίππους, 480 Nm ροπής και στροφάρει ελεύθερα μέχρι και τις 9.500 σ.α.λ. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται με 116 ίππους στο λίτρο, επίδοση εξαιρετική για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα αυτού του μεγέθους.
Δείτε επίσης: Lexus LFA - Ο καλύτερος ήχος στην ιστορία των V10 (+vid)
Εξοπλίζεται με χειροποίητο ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα χωρητικότητας 4,8 λίτρων και η κωδική του ονομασία είναι «1LR-GUE». Φέρει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, αποδίδει 560 ίππους, 480 Nm ροπής και στροφάρει ελεύθερα μέχρι και τις 9.500 σ.α.λ. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται με 116 ίππους στο λίτρο, επίδοση εξαιρετική για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα αυτού του μεγέθους.
Η εξέλιξή του δεν ήταν απλή υπόθεση. Για να επιτευχθεί αισθητή μείωση του βάρους χωρίς να χαθεί η αξιοπιστία, χρησιμοποιήθηκαν εξωτικά κράματα. Ο στροφαλοφόρος άξονας από κράματα τιτανίου που ήταν 40% ελαφρύτερος από αντίστοιχα εξαρτήματα άλλων V10. Τα έμβολα είναι κατασκευασμένα από ενισχυμένο αλουμίνιο, ενώ μπιέλες και βαλβίδες δημιουργήθηκαν από τιτάνιο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας κινητήρας τόσο ελαφρύς όσο ένας συμβατικός V6.
Αυτή τη στιγμή πωλείται στο Ντουμπάι από την εταιρεία «Tomini Classics» και η τιμή του ξεπερνά οριακά τις 400.000 ευρώ. Επισκεφθείτε την επίσημη αγγελία για να θαυμάστε ένα από τα καλύτερα supercars που κατασκευάστηκαν ποτέ.