Ο βουλγαρικός βελτιωτικός οίκος, Vilner Garage, δημιούργησε την απόλυτη BMW M3 e30. Επεμβάσεις έγιναν εξωτερικά, εσωτερικά και ασφαλώς στα μηχανικά μέρη.
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι πρόκειται για μία BMW M3 E30 Evolution II του 1990, η οποία είναι βαμμένη στο εργοστασιακό χρώμα Imola Red II. Εξωτερικά υπάρχουν 18άρες ζάντες της BBS, ενώ όλα τα κομμάτια, πέρα από τον εμπρός ανθρακονημάτινο προφυλακτήρα, είναι γνήσια.
Δείτε επίσης: BMW M3 Lightweight - Η ελαφριά κυρία των '90s (+video)
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι μοναδικό, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο την vintage αισθητική με τον sportive χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά έχουμε τις καρό επενδύσεις και από την άλλη τα Sparco καθίσματα, το τιμόνι της Momo και την απουσία των πίσω καθισμάτων προκειμένου να τοποθετηθεί roll cage.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όμως, συγκεντρώνεται κάτω από το καπό, όπου δεν υπάρχει ο κινητήρας της E30. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τον S50B32 από την μεταγενέστερη BMW M3 E36. Πρόκειται για έναν 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3.201 κ.εκ και απόδοσης 321 ίππων. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα από ένα 5άρι μηχανικό σασμάν, ενώ για τη βελτίωση του «στησίματος» χρησιμοποιήθηκε ανάρτηση της KW.
Αν η M3 E36 ήθελε 5,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h, τότε η εικονιζόμενη M3 των μόλις 1.200 κιλών θα τα καταφέρνει πολύ καλύτερα.
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι πρόκειται για μία BMW M3 E30 Evolution II του 1990, η οποία είναι βαμμένη στο εργοστασιακό χρώμα Imola Red II. Εξωτερικά υπάρχουν 18άρες ζάντες της BBS, ενώ όλα τα κομμάτια, πέρα από τον εμπρός ανθρακονημάτινο προφυλακτήρα, είναι γνήσια.
Δείτε επίσης: BMW M3 Lightweight - Η ελαφριά κυρία των '90s (+video)
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι μοναδικό, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο την vintage αισθητική με τον sportive χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά έχουμε τις καρό επενδύσεις και από την άλλη τα Sparco καθίσματα, το τιμόνι της Momo και την απουσία των πίσω καθισμάτων προκειμένου να τοποθετηθεί roll cage.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όμως, συγκεντρώνεται κάτω από το καπό, όπου δεν υπάρχει ο κινητήρας της E30. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τον S50B32 από την μεταγενέστερη BMW M3 E36. Πρόκειται για έναν 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3.201 κ.εκ και απόδοσης 321 ίππων. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα από ένα 5άρι μηχανικό σασμάν, ενώ για τη βελτίωση του «στησίματος» χρησιμοποιήθηκε ανάρτηση της KW.
Αν η M3 E36 ήθελε 5,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h, τότε η εικονιζόμενη M3 των μόλις 1.200 κιλών θα τα καταφέρνει πολύ καλύτερα.