Γνωρίζετε ότι ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητή σχέση συμπίεσης είναι γεγονός; Η εταιρεία που πρώτη κατάφερε να περάσει σε μαζική παραγωγή έναν κινητήρα τέτοιου είδους είναι η Infinitι.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο νέο Infiniti QX50, έχει χωρητικότητα 2.000 κ.εκ, είναι υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 268 ίππους. Το φάσμα συμπίεσης, όπως θα ακούσετε,
κυμαίνεται μεταξύ 8:1 όταν πρώτη προτεραιότητα θα είναι οι επιδόσεις και 14:1 όταν θα δίνεται έμφαση στην αποδοτικότητα. Δείτε στο παρακάτω video του Engineering Explained θα δείτε τον τρόπο λειτουργίας του και θα μάθετε τα πάντα γι’ αυτού του είδους τους κινητήρες.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο νέο Infiniti QX50, έχει χωρητικότητα 2.000 κ.εκ, είναι υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 268 ίππους. Το φάσμα συμπίεσης, όπως θα ακούσετε,
κυμαίνεται μεταξύ 8:1 όταν πρώτη προτεραιότητα θα είναι οι επιδόσεις και 14:1 όταν θα δίνεται έμφαση στην αποδοτικότητα. Δείτε στο παρακάτω video του Engineering Explained θα δείτε τον τρόπο λειτουργίας του και θα μάθετε τα πάντα γι’ αυτού του είδους τους κινητήρες.