Συνήθως ο κινητήρας τραβά τα βλέμματα αλλά στην περίπτωση ενός megacar σαν τη Koenigsegg Jesko των 1.600 ίππων, το κιβώτιο ταχυτήτων δεν περνά απαρατήρητο.
Μιλάμε για ένα συμπαγές, πανάλαφρο και ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Ονομάζεται «Light Speed» και κατασκευάστηκε εξ΄ ολοκλήρου από την σουηδική φίρμα. Εξοπλίζεται με 7 συμπλέκτες συν έναν
για το διαφορικό και φέρει από έναν ενεργοποιητή και έναν αισθητήρα πίεσης σε κάθε συμπλέκτη.
Ζυγίζει μόλις 90 κιλά μαζί με τα υγρά, όταν ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σαν αυτά των Ferrari και McLaren ζυγίζουν περίπου 125 κιλά. Βέβαια, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές είναι ότι τα «κατεβάσματα» γίνονται ταχύτατα ακόμα και όταν ο οδηγός επιλέγει από 6η σχέση 3η πχ, ενώ στα DCT πρέπει να περάσει πρώτα από την 5η και την 4η.
Τέλος, ο Christian Von Kenigsegg ανέφερε ότι το σασμάν διπλού συμπλέκτη ήταν πάντα στο πίσω μέρους του μυαλού του, αλλά στην περίπτωση της Jesko δεν έχουμε ροπή μέχρι 900 Nm που αντέχουν τα DCT των V8 από τις Ferrari και τις McLaren, αλλά το μυθικό νούμερο των 1.490 Nm.
Στο video που ακολουθεί θα μάθετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί.
Μιλάμε για ένα συμπαγές, πανάλαφρο και ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Ονομάζεται «Light Speed» και κατασκευάστηκε εξ΄ ολοκλήρου από την σουηδική φίρμα. Εξοπλίζεται με 7 συμπλέκτες συν έναν
για το διαφορικό και φέρει από έναν ενεργοποιητή και έναν αισθητήρα πίεσης σε κάθε συμπλέκτη.
Ζυγίζει μόλις 90 κιλά μαζί με τα υγρά, όταν ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σαν αυτά των Ferrari και McLaren ζυγίζουν περίπου 125 κιλά. Βέβαια, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές είναι ότι τα «κατεβάσματα» γίνονται ταχύτατα ακόμα και όταν ο οδηγός επιλέγει από 6η σχέση 3η πχ, ενώ στα DCT πρέπει να περάσει πρώτα από την 5η και την 4η.
Τέλος, ο Christian Von Kenigsegg ανέφερε ότι το σασμάν διπλού συμπλέκτη ήταν πάντα στο πίσω μέρους του μυαλού του, αλλά στην περίπτωση της Jesko δεν έχουμε ροπή μέχρι 900 Nm που αντέχουν τα DCT των V8 από τις Ferrari και τις McLaren, αλλά το μυθικό νούμερο των 1.490 Nm.
Στο video που ακολουθεί θα μάθετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί.