Η νέα Mercedes-AMG A45 S εξοπλίζεται με έναν ήδη «πιεσμένο» κινητήρα που αποδίδει 421 ίππους με πίεση υπερπλήρωσης ρυθμισμένη στα 2,1 bar. Παρ’ όλα αυτά, τα πακέτα βελτίωσης έχουν αρχίσει ήδη να εμφανίζονται
Αυτή τη φορά, η αναβάθμιση έρχεται από την εταιρεία Posaidon, η οποία υπόσχεται ότι το hot hatch από τη Στουτγάρδη είναι ικανό να πιάσει την τελική των 323 χλμ/ώρα. Για να γίνει κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί του οίκου
τοποθέτησαν μεγαλύτερο turbo, επαναπρογραμμάτισαν το εγκέφαλο με ένα πρόγραμμα και τοποθέτησαν νέα εξάτμιση.
Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς του «M139» να εκτοξεύεται στους 525 ίππους και η ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Κάπως έτσι τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,9 στην εργοστασιακή έκδοση) και η τελικά φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 323 χλμ/ώρα.
Δείτε επίσης: Ίδιο χρόνο με Audi R8 V8 γράφει η Mercedes-AMG A45 S στην πίστα (vid)
Υπενθυμίζουμε ότι η κορυφαία αποδοτικότητα του Μ139 επιτεύχθηκε έπειτα από εφαρμογή πολλών τεχνολογιών, όπως επίστρωση NANOSLIDE για ελαχιστοποίηση της τριβής μεταξύ των μεταλλικών μερών. Επίσης υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης και ηλεκτρονική αντλία νερού. Ασφαλώς, όπως και σε κάθε μοντέλο του τμήματος Mercedes-AMG, ο κινητήρας είναι πιστός στη φιλοσοφία "One Man, One Engine" και συναρμολογείται αποκλειστικά με το χέρι.
Αυτή τη φορά, η αναβάθμιση έρχεται από την εταιρεία Posaidon, η οποία υπόσχεται ότι το hot hatch από τη Στουτγάρδη είναι ικανό να πιάσει την τελική των 323 χλμ/ώρα. Για να γίνει κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί του οίκου
τοποθέτησαν μεγαλύτερο turbo, επαναπρογραμμάτισαν το εγκέφαλο με ένα πρόγραμμα και τοποθέτησαν νέα εξάτμιση.
Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς του «M139» να εκτοξεύεται στους 525 ίππους και η ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Κάπως έτσι τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,9 στην εργοστασιακή έκδοση) και η τελικά φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 323 χλμ/ώρα.
Δείτε επίσης: Ίδιο χρόνο με Audi R8 V8 γράφει η Mercedes-AMG A45 S στην πίστα (vid)
Υπενθυμίζουμε ότι η κορυφαία αποδοτικότητα του Μ139 επιτεύχθηκε έπειτα από εφαρμογή πολλών τεχνολογιών, όπως επίστρωση NANOSLIDE για ελαχιστοποίηση της τριβής μεταξύ των μεταλλικών μερών. Επίσης υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης και ηλεκτρονική αντλία νερού. Ασφαλώς, όπως και σε κάθε μοντέλο του τμήματος Mercedes-AMG, ο κινητήρας είναι πιστός στη φιλοσοφία "One Man, One Engine" και συναρμολογείται αποκλειστικά με το χέρι.